zondag 14 november 2010

Blub Blub

Afgelopen dinsdag ben ik voor het eerst sinds lange tijd weer in het zwembad geweest. Sinds vandaag ben ik weer aan het zwemmen. In het prachtige zwemstadion in Eindhoven wel te verstaan, bij PSV. De trainingen zijn een stukje zwaarder dan ik uit Drachten gewend ben en ik was na twee uur trainen dan ook doodmoe en  vermoedelijk kan ik morgen niet meer lopen van de spierpijn.Toch viel het me niets tegen, zo voor de eerste keer na ongeveer 3 jaar! De komende maand mag ik nog lekker ´proberen´  voordat ik echt lid word, maar het is nu al super gezellig bij de masters (lees: oudjes ;)  ). Jullie zullen er vast nog meer van horen, aangezien deze ambitieuze masters ook elk jaar meedoen aan de open kampioenschappen in Belgie en Duitsland en afgelopen jaar zelfs aan het WK Masters. Heerlijk weer te doen waar je zo van houdt!   Liefs, Jisca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten