maandag 3 oktober 2011

Razende reporter in de regio!


Vanochtend zat ik het journaal te kijken, toen bij de verkeersinformatie een file gemeld werd op de A67 tussen Venlo en Eindhoven, door een ongeval. Er zou 6 km. file staan tussen afrit Someren en afrit Geldrop. Aangezien we die snelweg kunnen horen vanaf ons balkon en we precies tussen beide afritten wonen, was ik nieuwsgierig. Op dat moment hoorde ik de gillende sirenes al, we wonen namelijk ook niet zover van de politie, brandweer en het ziekenhuis, aangezien het maar een dorp is... Normaal gesproken ben ik niet zo'n ramptoerist (Er gebeurt namelijk vaak genoeg vanalles bij ons in de straat), maar aangezien ik nu toch niets beters te doen had, stond ik met een aantal oudje op de brug over de A67, vlak bij ons huis. Er was (gelukkig) niet veel bijzonders te zien, maar het was toch redelijk dicht bij de brug gebeurd. Er werd net iemand in een ziekenauto 'geladen', toen ik mijn fotocamera (want als je ramptoerist speelt, moet je het ook goed doen) uit mijn rugzak haalde...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten