woensdag 5 oktober 2011

Razende reporter deel 2

Elke ochtend kijk ik tussen het NOS-journaal het programma 'Vandaag de dag'. De ene keer gepresenteerd door Merel Westerik, de andere keer door Eva Jinek. Het verschil is duidelijk te zien, Eva Jinek heeft veel meer ervaring, maakt minder fouten en stelt interessantere vragen. Maar goed, dat is niet mijn punt. Tijdens het programma worden, zoals ik al eerder vermeldde, het weer en verkeer besproken. Afgelopen weken was er niets bijzonders aan de hand, tot deze week.
Afgelopen maandag stond ik op de brug over de A67, wegens een ongeluk tussen Venlo en Eindhoven in de buurt van knooppunt Leenderheide (het knooppunt vast bij allen bekend die regelmatig de verkeersinformatie beluisteren als zij in de auto zitten.). Gisterenochtend stond ik er weer, wederom een ongeluk gebeurd voor Leenderheide. 'Wat een toeval', dacht ik gisteren nog. Dat heb je niet vaak, twee dagen achter elkaar een ongeluk op dezelfde plek. Echter was het ongeluk gisteren vlak door de bocht en dus geen spannende foto's.
Toen ik echter vanochtend weer naar 'Vandaag de dag' (gelukkig met Eva Jinek) zat te kijken, brak mijn spreekwoordelijke klomp (want klompen dragen we al jaaaaaaren niet meer). Er stond wederom een 8 km. lange file tussen op de A67, wegens een ongeluk voor knooppunt Leenderheide. Misschien een ideetje voor al die knappe koppen die zich bezig houden met de infrastructuur van ons land, om zich eens te verdiepen in Leenderheide.....
Bedankt voor jullie aandacht bij dit spannende verhaal! Wellicht heb ik morgen wel weer zo'n bijzondere mededeling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten