vrijdag 28 oktober 2011

Over paddo's en opruimen

Afgelopen week was het, hier in het zuiden des lands herfstvakantie en daarom ben ik enkele dagen naar Drachten geweest. Meteen even een bezoek aan de tandarts, maakte het wat minder leuk, maar vooruit maar weer. Ook heb ik daarvoor nog even alle borduurgaren opgeruimd, want het was echt een puinhoop. Elke keer deed ik de draden weer netjes aan een kartonnetje, maar de kleuren die ik zocht als ik wilde beginnen, kon ik niet terug vinden. Alles zat door elkaar en daarom is het nu netjes op kleur gesorteerd.

Daarnaast heb ik woensdag met mijn broertje gewinkeld in Utrecht en tot mijn verbazing kwamen we een Tigerstore tegen. Super leuk dus, alleen leek de rij zo lang dat Falco vast in de rij ging staan. Echter was de rij zo snel korter geworden dat ik door de winkel heb geraced en nog net een kookwekker, twee super schattige paddenstoeltjes voor kleine kaarsjes en een blok met tof decoratiepapier kon grijpen voor hij aan de beurt was. Hieronder dus even de Tiger-paddo's en op de achtergrond één van de soorten papier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten