vrijdag 29 maart 2013

Er wordt weer gewerkt!

Eindelijk ben ik weer wat aan het naaien van vilt. Ik was afgelopen week bij mijn ouders en kwam erachter dat er nog maar weinig paddenstoelspeldenkussens waren. Er lagen nog een aantal geknipte cirkels. Ik heb de eerste delen geknipt en genaaid en ontdekte dat ik weer dezelfde stomme fouten maakte als in het begin. Ik heb de onderkant al in elkaar genaaid, maar moet de deur, ramen en versiering er nu nog op maken. Dat wordt wel even prutsen! Maar het gaat goed komen. Het resultaat volgt later, maar hier alvast een voorproefje! Liefs, Jisca

 


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik maak ook verschillende dingen van vilt, zoals je op mijn blog kunt zien. Heb zelfs een GIVE-AWAY van vilt. Je kunt nog meedoen tot a.s. zondag.
    Is het 'hoedje' ook van vilt of van stof?
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia,

    Leuk dat je ook met vilt naait! Het hoedje is van gewone katoenen stof.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen