zaterdag 9 maart 2013

camera schouderbandje

In de kast liggen veel leuke stofjes. Die heb ik ooit gekocht omdat ik ze mooi vond, niet omdat ik er al echt een plan voor had. Vandaag heb ik een stofje om de schouderband van mijn camera genaaid. Dat ging allemaal heel gemakkelijk, het probleem kwam daarna pas. Hoe maak je een foto van de band als je camera eraan vast zit? Na veel gedoe, lelijke foto's met mijn telefoon en een kapotte oude camera, heb ik de band er toch maar gewoon even afgehaald. En wat bleek? Dat ging toch wel beter!
Liefs, Jisca




2 opmerkingen:

  1. Ha, ha, de simpelste oplossing blijkt vaak de beste te zijn!
    Fijn weekend
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, uiteindelijk wel, haha! Maar het had me wel leuker geleken om de camera zelf er ook op te zetten, voor een beter beeld hoe het eruit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen