zondag 25 november 2012

Kerststerren

Kerst komt altijd sneller dichterbij dan je graag zou willen. Er moet altijd nog veel gebeuren voor de surprises, kadootjes en decoratie. Daarom heb ik gisteren van de das-klei die ik nog had liggen, kerststerren en harten gemaakt met afdrukken van een naaldboom, een conifeer en een varen. Geloof het of niet, maar om een beetje in de sfeer te komen, heb ik een online kerstradio opgezocht. Er blijkt een zender te zijn die het gehele jaar kerstmuziek draait! Mijn vriend verklaarde me voor gek, maar vooruit! De varen bleek niet heel geschikt, maar de conifeer en tak van de naaldboom deden het prima. En zie hier het resultaat. Nu ligt alles lekker te drogen en wellicht dat ik er nog een paar ga schilderen. Dan binnenkort nog een mooi koordje erdoor en klaar! Liefs, Jisca



Geen opmerkingen:

Een reactie posten