vrijdag 23 november 2012

2e hands kunst!

Zoals ik in een voorgaand bericht over lomografie al had laten weten, zou ik binnenkort een foto plaatsen van de grote foto die ik een tijd geleden in Groningen bij de kringloop tegen kwam. Nu ik eindelijk een lijst heb gevonden die er (bijna) omheen pas (Ik had me namelijk even vergist en de foto was 75 x 50 in plaats van 70 x 55 zoals de lijst), staat de foto te pronken in de woonkamer. Hij is een beetje beschadigd, maar dat doet er naar mijn idee niet toe. Daarom presenteer ik eindelijk met trots: 'Een verlaten cafe' (of hoe de foto ook heten mag...)Ik vind het in ieder geval een mooie foto, met de pasteltinten. Liefs, Jisca


(ps. De witte lijnen aan de linker kant is de weerspiegeling van mijn woonkamerdeur :S )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten