woensdag 8 augustus 2012

Life below the surface

Jullie weten vast dat ik dol ben op water en als jullie op mijn facebook hebben gekeken, zijn jullie ook al het look-alike zwembad in Japan tegen gekomen. Nu ik vanaf het nieuwe (school)jaar weer een uurtje extra ga trainen (de teller staat inmiddels op 7 uur in de week...), vind ik het wel toepasselijk om deze expositie van Andreas Franke (zijn andere foto's zijn HIER te vinden) te laten zien. Je moet er wel je duikuitrusting voor meenemen, want het is helemaal onder water, een aantal kilometer uit de kust bij Key West. Alle foto's, die ook onder water genomen zijn, hangen op USS General Harry Tayler, later gedoopt tot the Vanderberg, een schip dat gemaakt werd in 1943 en gebruikt werd door de Amerikaanse marine. De foto's zijn prachtig, maar de locatie maakt de expositie natuurlijk bijzonder. Ik denk niet dat dit verhaal nog langer moet zijn. Kijk zelf maar, dan snap je wat ik bedoel! Liefs, Jisca







Geen opmerkingen:

Een reactie posten