maandag 16 juli 2012

Tafelkleed


Herinneren jullie je toevallig deze post nog? In mei 2011 waren mijn vriend en ik in Stockholm, waar we onder andere de turkooise stof met bloemen kochten. Eindelijk, eindelijk, eindelijk (mag ik wel zeggen) heb ik er een tafelkleed van genaaid en ligt hij op de (nieuwe) eettafel. Eigenlijk vraag ik me af waarom ik het zo lang heb laten duren, want na ongeveer 45 minuten was ik al klaar. Dat kwam ook wel een beetje door de fijne naaimachine, want als ik het met m'n oude naaimachine had moeten doen, lag het kleed nu waarschijnlijk aan de andere kant van de kamer en had ik de naaimachine door het raam gesmeten. Het tafelkleed is lekker lang, zodat hij ook nog op de tafel past als hij uitgeklapt is (wat in deze keuken echt niet mogelijk is, want de tafel is dan te groot). Nu nog even doorzichtige folie erover en dan is het helemaal af. Ik denk dat ik dat de volgende keer dat ik bij mijn ouders ben even bij Maxx ga halen. Liefs, Jisca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten