woensdag 4 juli 2012

Kringloopvondsten

Iets te vaak loop ik even een kringloop binnen, in Geldrop of Eindhoven en altijd als ik in Drachten en Groningen ben, MOET ik naar de kringloop. Zo heb ik een groot gedeelte van mijn interieur bij elkaar verzameld. Er staan altijd nog een paar zaken op mijn wishlist. Op dit moment zijn dat nieuwe stoelen, een schilderijlijst van ongeveer 52x70 cm. en een stoel voor in de woonkamer. Vaak als ik de kringloop uitga, heb ik zo'n geluksmomentje (Want 9 van de 10 keer kom ik met meer in mijn tas naar buiten dan ik naar binnen ging, en vaak zijn dat niet de dingen die er op mijn wensenlijst stonden...). Gisteren was ook zo'n momentje. Ik was niet van plan om helemaal naar de kringloop op het industrieterrein te fietsen, maar ik raakte er toch weer verzeild. En ik kwam naar buiten met een stapel postkaarten voor het postcrossen en met een lichtbruine leren tas. JOEHOE! Heerlijk, zo'n momentje, dus vandaag ga ik maar eens richting Eindhoven, waar ik een Emmaus ontdekt heb waar ik nog niet eerder was geweest en volgende week...Tsja dan ben ik in Drachten en Groningen, je begrijpt het al!

2 opmerkingen:

  1. We moeten elkaar s tegengekomen zijn...hahaha. Postcrossing is ook al mijn ding.... Grappig ! Jouw blog te hebben "ontdekt"!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad wel heel erg toevallig! Wie weet hebben we elkaar ooit ergens gezien!

    BeantwoordenVerwijderen