maandag 7 februari 2011

Spring is in the air!

Vandaag leek het wel lente. Op weg naar de winkel scheen de zon zo heerlijk, dat ik besloot er meteen maar even langer van de genieten. Dus heb ik het balkon vandaag opgeruimd. Het is maar een klein balkon, maar toch was het wel nodig. De bladeren, alle rommeltjes en spinnenwebben zijn weer uit de hoekjes en de planten die in de kelder hebben gestaan vanwege de vorst, konden weer naar buiten. De tulpen die ik een paar maanden geleden had geplant steken al een eindje boven de grond uit. Ook de balustrade is weer mooi schoon. Daarna heb ik even alle oude plantjes uit de plantenbakken gehaald, zodat er over een paar maanden weer nieuwe in kunnen. Het oude olijfolieblik dat ik had gekregen heeft ook eindelijk een nieuwe bestemming: plantenpot. De bovenkant heb ik er professorisch met de blikopener afgehaald en de randjes vervolgens omgebogen. Er staan nu nog niets in, maar ook daar kan een leuk plantje in, als ik zeker weet dat de vorst niet meer terug komt. Tenslotte heb ik het tuinmeubilair even een poetsbeurt gegeven en dit was uiteindelijk het resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten