zaterdag 10 augustus 2013

Een nieuwe woning!

Waar jullie de vorige post alleen nog het dakraam te zien kregen, mag ik jullie nu met trots mijn nieuwe woning presenteren (voor- en achterkant). Hij is ongeveer 10 cm. groot en de schoorsteen zit een beetje scheef. Het is de bedoeling dat er nog een aantal bij komen in verschillende kleurtjes, maar aangezien volgende week de scholen hier weer beginnen en ik dan weer aan de bak moet, is het nog even de vraag hoe snel dat gaat lukken. Liefs, Jisca



2 opmerkingen:

  1. Wie zou hier nu niet in willen wonen!?!
    Deze staan ook op mijn to-do lijstje maar die wordt alsmaar langer i.p.v. korter.
    De geborduurde bloemetjes vind ik erg geslaagd, leuke combi ook qua stof.
    Heel herkenbaar...je wilt er wel meer van maken maar wanneer(of willen we gewoon teveel??).
    Fijne zondag.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, heel herkenbaar! Mijn lijstje is ook nog erg lang. Soms lukt het ineens om meer te maken dan ik van plan was, maar helaas is het vaak omgekeerd!

    BeantwoordenVerwijderen