zondag 3 februari 2013

Jurk = rok!

Afgelopen keer in de Drachten, heb ik bij de kringloop een jurk meegenomen. Ik kreeg toen te horen dan het me ongeveer 60 jaar ouder maakte. Daar moest dus iets aan gedaan worden. Het bovenstuk is verdwenen en ik heb er een band aangezet. Nu moet er nog even een koordje in, want hij zakt een beetje af, maar dan ben ik helemaal klaar voor rokjes dag! Alhoewel ik denk dat die dag nog even op zich laat wachten. *Kijkt naar buiten en ziet natte sneeuw.* Liefs, Jisca

 
 

1 opmerking:

  1. Tja, haken...hoe ging dat ook alweer! Na even googelen kwam ik op je site terecht. Direct even een kijkje genomen omdat ik ook graag dingen van vilt maak. Leuk om een kijkje in je leven te nemen! Je 6de volger is een feit, ben benieuwd naar meer...
    Ik ben nog een "groentje" in bloggerland. Sinds eind januari van dit jaar een eigen blog (jawel!), nadat ik vorig jaar Pinterest heb ontdekt(VERSLAVEND!!!!).
    Ik zou het leuk vinden als je een kijkje op mijn blog neemt:
    http://decreatieveuil.blogspot.com
    Laat gerust een berichtje achter
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen