woensdag 19 december 2012

Kerstkaartjes

 

Ik denk dat bij bijna iedereen de kerstkaartjes aangekomen zijn. Daarom kan ik nu wel een foto posten. Ik heb nog niet gehoord dat ze in stukjes aangekomen zijn en ga er dus gemakshalve vanuit dat ze allemaal nog heel zijn. Ze zijn gemaakt van das-klei. Ik heb met koekvormpjes harten en sterren uitgestoken en daarna met conifeer, varens en dennentakken afdrukken gemaakt. Een tijdje geleden heb ik bij de kringloop lettertjes voor de typmachine gekocht (of gekregen?), waarvan ik wist dat ik ze ooit weer kon gebruiken. Daar heb ik, met wat gepruts 'Merry Christmas' in de klei gestempeld. Een rood kaartje met een tekst-sticker eraan en klaar waren mijn kerstkaartjes voor dit jaar! Ik heb er ook een aantal in de kerstboom gehangen. Liefs, Jisca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten