donderdag 28 juni 2012

Enorm verwend!

Afgelopen week werd ik, samen met alle andere collega's van school uitgenodigd om bij iemand in de tuin te komen borrelen. Heel gezellig natuurlijk en lekker ontspannend in deze enorm drukke laatste weken van het schooljaar!
Maar al tijden had ik genoten van alle mooie bloemen die er allemaal op de weg tussen Geldrop en Eindhoven groeien, en tot nu toe had ik de verleiding om ze te plukken kunnen weerstaan. Tot gisteren. Ik fietste een andere route naar huis dan ik normaal doe en ik kwam langs velden met prachtige bloemen: korenbloemen (denk ik?), kamille, klaver en paarse en roze klimmers. Ook nu ben ik er aan voorbij gefietst, maar direct daarna keerde ik om en heb ik toch deze plachtige bos veldbloemen geplukt! Vervolgens was het vandaag juffendag (de verjaardag van de juffen) en ben ik ook nog even verwend met: 2 rode en 1 witte roos, een gele orchidee, 3 dozen Merci-chocolade, een doos truffels en een hangplant. Is dat nou geen heerlijke afsluiting van het schooljaar? Morgen nog even tot 12.00 uur en dan VAAAAKAAAANTIEEEEE!!! Liefs Jisca



2 opmerkingen:

  1. Tussen Geldrop en Eindhoven ?? Wat grappig...Ik woon aan die weg ! En ja; ik geniet ook elke dag van al dat "onkruid". Gek dat mensen dit niet in de tuin willen hebben; maar wel langs de kant van de weg ?!
    En dit ziet er leuk uit. Ik denk dat ik ook maar s gauw wat ga knippen (ik zie er dat meer doen....)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze bloemen komen van de Urkhovense weg, tussen De Hulst en Tongelre. Daar zijn echt prachtige velden vol!

    BeantwoordenVerwijderen