woensdag 7 december 2011

DRuuuuuuuK!

Zoals jullie vast al gemerkt hebben, wordt er hier op het moment weinig geblogd. T is hier ook zo verschrikkelijk druk op moment! Veel bezoek in het weekend, zoals de oma van Ruud en een aantal vrienden die een weekend langskomen. Ook is er nog een surprise die gemaakt moet worden en wederom wordt het spannend of het nog op tijd afkomt. Deze keer heb ik 'het geniale plan' waar ik elk jaar weer op zit te wachten pas erg laat gekregen. Daarom wordt het weer hard doorwerken.
Tevens ben ik net weer een aantal weken aan het werk en dat vreet energie, net als de extra training van het zwemmen op vrijdagavond. Tot slot heb ik me nog meer werk op de hals gehaald door aan te geven dat ik ook nog een 'verrassing' heb op 1e kerstdag....Misschien had ik dat niet moeten doen!! Maar nu is het al te laat!

En dan nog even dit:



Parallel world is een project van Ji Lee. Piepkleine huisraad wordt op een plekje op het plafond geplakt. Deze kan uiteraard weer toegevoegd worden aan mijn collectie mini's! Liefs, Jisca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten