maandag 12 september 2011

Vilt en huisjes

De laatste markten zijn er weer een aantal speldjes en de slinger met de kabouter, eekhoorn en paddenstoel verkocht. Daarom ben ik weer hard aan de slag gegaan met nieuwe dingetjes.  Ik had een tijdje geleden al een vogelhuisje gemaakt met een bloemetje op de achterkant. Daar komen nog 2 vogeltjes bij.


Ook vond ik het leuk om weer wat nieuwe ontwerpen voor de speldjes te maken. De speldjes zijn bijna altijd meisjesachtig, met vlindertjes, libelles, kersjes etc. Daarom heb ik nu een aantal jongens-speldjes gemaakt. Geen idee of het aanslaat, maar een vrachtauto en een mariopaddenstoel vond ik wel leuk. Op het roze wolkje komt nog een geborduurde tekst 'hallo' te staan.


Heerlijk was het vooral om weer even met klei te spelen. Er zijn een aantal schattige huisje voor eigen gebruik uitgekomen. Als ze helemaal goed gedroogd zijn, krijgen ze nog een leuk kleurtje en worden ze afgelakt. Liefs, Jisca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten