vrijdag 26 augustus 2011

Opvulling voor de borduurringen

Al een tijdje heb ik een aantal borduurringen klaar liggen om iets leuks in te doen en dan op te hangen. Elke keer als ik er ergens op de rommelmarkt of bij de kringloop één tegen kom, neem ik hem mee. De stapel wordt dus steeds groter en ik doe er nog niets mee. Ik kan maar niet verzinnen wat ik er graag in zou willen. Eén is er natuurlijk al gevuld. Kan je je die kippetjes  voor pasen nog herinneren? Maar daarna is het een beetje ingezakt, tot ik op de blog van Feeling Stitchy een aantal voorbeelden van gevulde borduurringen tegen kwam. Het lijkt me eigenlijk heel simpel. Je neemt een leuk stofje en naait met verschillende kleuren over de plaatjes en maakt eventueel ook nog extra versieringen aan de buitenkant. Wellicht ga ik dat proberen voor één of meer van mijn borduurringen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten