woensdag 13 juli 2011

Cake en stof

Toen ik vanochtend in de supermarkt liep, zag ik dat de rode bessen (aalbessen?) maar 99 cent voor 500 gram kostten! Ik kon het natuurlijk niet laten om ze in mijn mandje te leggen. Meestal zijn ze wat te zuur om zo te eten, maar deze zijn gelukkig erg lekker. Omdat het er zoveel waren heb ik een gedeelte opgegeten, een gedeelte ingevroren en een gedeelte gebruikt om cakejes te maken. Zullen ze in Drachten ook wel fijn vinden....


Ook post ik nog even de twee stofjes die ik afgelopen zaterdag in 's Hertogenbosch bij De Quilterij heb gekocht. Eigenlijk zijn het stofjes om te quilten en daarom zijn ze niet echt groot (55x50cm.). Ik ga er niet meer quilten of patchworken, maar wat ik er wel mee ga doen weet ik nog niet. Eerst maar eens een nieuwe naaimachine aanschaffen volgende week en dan kijk ik wel verder. Of zouden het toch weer leuke kussens worden voor op de bank?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten