vrijdag 27 mei 2011

Åhlens - Looks of summer


Op de website van Åhlens, een Zweeds winkelketen, vergelijkbaar met de Bijenkorf, vond ik een Facebook-app waar je je foto's een summerlook kan geven. Dit geeft eigenlijk best een cool effect aan je foto's. Jammer is wel dat je volgens mij alleen gebruik kan maken van deze app als je zelf een Facebook-account hebt, maar hiervan ben ik niet helemaal zeker. Dus als je dit leuk vindt om te proberen met je foto's, dan is hier de link om direct naar de app toe te gaan:

Het is bedoeld om te gebruiken op je Facebook pagina, maar ik heb ervoor gekozen om er een printscreen van te maken (even het prtSc-knopje op je toetsenbord zoeken en plakken in paint...).  Voor het eerst zal ik een voorproefje geven met foto's waar ik ook zelf op sta ;). Liefs, Jisca





Geen opmerkingen:

Een reactie posten