donderdag 6 januari 2011

Nieuwe kussens


Gisteren heb ik mijn naaimachine eens een grote schoonmaakbeurt gegeven. Hij luste namelijk aan de onderdraad. Tijdens het naaien van de surprise voor kerstmis heb ik al geprobeerd het te verhelpen, maar toen lukte het niet. Na wat prutsen, een drupje olie en alle pluisjes aan de binnenkant te hebben verwijderd deed hij eindelijk weer wat ik wilde. In de kerstvakantie kwam ik op de markt in Groningen van die mooie glimstof tegen. Aangezien ik nog graag nieuwe kussentjes op de bank wilde hebben, omdat de kussens die bij de bank horen niet gewoon in hun hoezen blijven zitten, heb ik paarse en grijze stof gekocht (die overigens heel fijn naait, maar niet heus...) en bij het winkeltje Toy toy heb ik zilver en paars Indias band met bloemen gekocht. Nog even een paar kussentjes gehaald en klaar! Liefs, Jisca



Geen opmerkingen:

Een reactie posten