vrijdag 15 oktober 2010

Tot het water is verdampt....

Tijdens mijn vakantie heb ik bijna niets gemist, met uitzondering van mijn bad (en een boterham met kaas ;) ). Vandaag had ik een dagje zonder mijn lief en daar heb ik dan ook lekker gebruik van gemaakt. Een heerlijk heet bad, geurende olie en lekker veel schuim, tijdschriftje erbij en dan maar wachten tot het koud is. Na zo'n ander half uur was het schuim verdwenen, het water verdampt en leek ik wel 80!
Ik ben dol op mijn bad, het enige probleem dat ik ondervind, is dat het eigenlijk net te klein is. Elke keer is het kiezen tussen koude knieen of koude oren. Lastig lastig, tot ik zag dat er tegenwoordig ook baden bestaan die extra lang zijn. lijkt me heerlijk, helemaal ondergedompeld in zo'n bad op pootjes, in de badkamer op zolder, met een houten vloer, een haardvuurtje en een langharige badmat om op uit te druppen. En niet te vergeten een voortreffelijk uitzicht om bij weg te dromen! Hmmmm.....

bron: Ariadne At home op http://www.%20albionbathco.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten